Huom!

Emme tee huoltoja tai korjauksia asiakkaan ”omilla” osilla jatkuvien sopimattomuus ongelmien takia. Meidän kauttamme saat niin alkuperäis kuin tarvike osat edullisesti.

Varustelupuolella ”omien osien” kohdalla laskutamme +20% työn osuudesta ja laskutamme myös kaikki turhat tunnit mikäli osat eivät olekkaan sopivia.

Kaikki yli 100€ varaosa/lisävaruste tilaukset laskutetaan ennakkoon tilausta/varausta tehtäessä ja loput kun työ on tehty.

Maksuaikaa laskulle

Hyvät asiakkaat, mikäli tarvitsette maksuaikaa laskulle niin mainitkaa siitä jo työtä tilatessa, ei autoa hakiessa :)

Yksityisasiakkaille on käytössä käteis- ja pankkikortti maksun lisäksi koroton OptimoiAutosi rahoitus ja sillä voi halutessaan maksaa kaikki työt sekä tarvikkeet.

Mikäli tarvitset maksuaikaa teethän Rahoitushakemuksen ennen työvarausta.

Hakemuksen teet helpoiten lähettämällä tekstiviestin : OPTIMOIAUTOSI
numeroon 18311

Yritysasiakkaille on käytössä käteis- tai korttimaksu.

Yrityslaskutus on käytössä vain sopimusasiakkaille ja uusilta laskutusasiakkailta tarkistetaan luottotiedot ennen tilin avaamista.

Ota yhteyttä

OptimoiAutosi Loimaa

Lamminkatu 23,  32200 Loimaa

 

Puh: 0400 585 423

Email: myynti@oaloimaa.fi

 

>> Pyydä tarjous

 

Seuraa Facebookissa Seuraa Instagramissa

Kuulumme Suomen DPF-Pesu ketjuun ja tarjoamme asiakkaillemme DPF, GPF sekä katalysaattoreiden pesuja.

Mikä ihmeen DPF?

Hiukkassuodatin (josta käytetään myös lyhennettä DPF eli Diesel Particulate Filter) ) on dieselauton pakokaasunpoistojärjestelmään asennettu suodatin, jonka tarkoituksena on kerätä talteen palamistapahtumassa syntyneet pienhiukkaset ja estää niiden pääsy ilmakehään. Käytössä alkaen Euro 5 -päästönormin mukaiset dieselautot vuodesta 2009. Hiukkassuodattimella saadaan tyypillisesti talteen noin 85 prosenttia pakokaasujen hiukkasista.

 

Suodattimella on rajallinen kyky varastoida nokipartikkeleita sisällään, kun loukkuun alkaa kertyä tarpeeksi nokea, loukku alkaa toimia vastuksena virtaavalle kaasulle ja pakokaasun vastapaine kasvaa. Ajoneuvon omaan järjestelmään on kehitetty toiminto, jolla järjestelmä itse puhdistaa loukkua. Tätä toimintoa sanotaan regeneroinniksi.

 

Regenerointi tarkoittaa hiukkassuodattimen itsepuhdistusta, jossa suodattimeen kertynyttä, pienhiukkasista koostuvaa nokea poltetaan tuhkaksi. Passiivista puhdistusta tapahtuu ajonaikaisesti, kun palamislämpötila nousee riittävän korkeaksi. Aktiivisella puhdistuksella tarkoitetaan auton ohjainlaitteen käynnistämää jälkipolttoa, joka käynnistyy itsenäisesti sopivissa ajo-olosuhteissa. Pakkopuhdistus tarkoittaa järjestelmätesterillä auton OBD-liitännän kautta käynnistettyä puhdistusohjelmaa.

 

Tarjoamme asiakkaillemme DPF pesuja jos ne ovat tukkiutuneet tai löytyy oireita! Enemmän tietoa DPF pesuista löydät nettisivun vasemmasta reunasta ''Hiukkassuodattimen Pesu'' kohdan alta.

 © Optimointipalvelut Loimaa Oy  |  Tietosuojaseloste  |  Palvelun toteutus: JPmedia

 

Evästeet